La Revista de l'espectacle [Enregistrament de vídeo] / producció TVC, Benecé

Autoria addicional: Tipus de material: FilmFilmPublicacions periòdiques: La Revista de l'espectacle (TVC) ; 17Editorial: [Sant Joan d'Espí] : TVC, [1994]Descripció: 1 videocasset (VHS) (28 min) : col. (Pal), soMatèria/es: Resum: Presentació del programa a càrrec dels actors Josep M. Flotats i Lloll Bertran. Cartellera. Al món: Gira espanyola de "El Nacional" de Joglars. En assaig: "cal dir-ho" d'Eugene Labiche, en muntatge del la Companyia Flotats. Molt personal: Teresa Cunillé, actriu, explica una anècdota de la seva vida professional. Breus: Incendi del Gran Teatre del Liceu. Estrena : "Cegada de amor" de la Cubana al Teatre Tivole de Barcelona. Quí és quí?
Fons
Tipus d'ítem Biblioteca actual Biblioteca d'origen Signatura topogràfica Número de còpia Estat Data de venciment Codi de barres
Vídeo Biblioteca Barcelona Biblioteca Barcelona BCN Magatzem Vídeo VM 08-00223 (Explora per prestatgeria(S'obre sota)) 1 Exclòs de préstec 1900024922

Programa emès el 1994-02-05 al C33

Presentació del programa a càrrec dels actors Josep M. Flotats i Lloll Bertran. Cartellera. Al món: Gira espanyola de "El Nacional" de Joglars. En assaig: "cal dir-ho" d'Eugene Labiche, en muntatge del la Companyia Flotats. Molt personal: Teresa Cunillé, actriu, explica una anècdota de la seva vida professional. Breus: Incendi del Gran Teatre del Liceu. Estrena : "Cegada de amor" de la Cubana al Teatre Tivole de Barcelona. Quí és quí?

No hi ha comentaris sobre aquest títol.

publica un comentari.

Implantat amb Koha