La Montaña virtual y otros cuentos tecnológicos / de Ricard Gázquez

By: Material type: TextTextProducer: 2014Description: 1 recurs en línia (26 pàgines)Content type:
  • text
Media type:
  • informàtic
Carrier type:
  • recurs en línia
Uniform titles:
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània (DCC)
Genre/Form: Online resources: Summary: "En aquesta obra passen moltes coses, o potser no n'hi passa cap. Tothom va a la muntanya però hi va amb el seu mòbil, només estan pendents d'això, i perceben el paisatge com un museu virtual sense catalogar; ja no hi ha silenci perquè hi va tothom el seu dia de festa. Un hotel en què ningú no es vol entendre: ni a recepció, ni els clients fan l'esforç de buscar un idioma com a punt de trobada. Unes dones espien un home i es creuen amb el dret de saber més sobre la seva vida. Una venedora ensenya un pis amb una tauleta on hi apareixen fotos del senyor gran que encara hi viu, però garanteix que és una inversió i, remarca, el senyor és molt gran. Dues amigues d'infantesa es retroben per Facebook; una està molt depressiva i li demana ajuda a l'altra, que intentarà entabanar-la perquè li deixi diners. Una desfilada d'SMS que mostren declaracions, comiats i traïcions. Dos paisatges literaris en realitat virtual: "En las soledades de Tocqueville" i "Recordando la invención de Morel". Una audio-descripció per a cecs de pel·lícules antigues. Una dona ens explica que és "hacker" però que el seu marit i els seus fills ni s'ho pensen, i que escriurà un best-seller i tots es pensaran que té una imaginació desbordant. Una parella grava les 24 hores del seu dia a dia amb finalitats artístiques. I, per acabar, es mostra la desconnexió a través d'un panell d'informació del contestador automàtic." -- DCC
No physical items for this record

P1 -- P2 -- "El nombre d'intèrprets no està indicat, però totes les escenes o peces breus estan compostes per un màxim de dos personatges" -- DCC

Estrena 2014-11-14, Teatre Kaddish (El Prat del Llobregat), direcció Ricard Gázquez

"En aquesta obra passen moltes coses, o potser no n'hi passa cap. Tothom va a la muntanya però hi va amb el seu mòbil, només estan pendents d'això, i perceben el paisatge com un museu virtual sense catalogar; ja no hi ha silenci perquè hi va tothom el seu dia de festa. Un hotel en què ningú no es vol entendre: ni a recepció, ni els clients fan l'esforç de buscar un idioma com a punt de trobada. Unes dones espien un home i es creuen amb el dret de saber més sobre la seva vida. Una venedora ensenya un pis amb una tauleta on hi apareixen fotos del senyor gran que encara hi viu, però garanteix que és una inversió i, remarca, el senyor és molt gran. Dues amigues d'infantesa es retroben per Facebook; una està molt depressiva i li demana ajuda a l'altra, que intentarà entabanar-la perquè li deixi diners. Una desfilada d'SMS que mostren declaracions, comiats i traïcions. Dos paisatges literaris en realitat virtual: "En las soledades de Tocqueville" i "Recordando la invención de Morel". Una audio-descripció per a cecs de pel·lícules antigues. Una dona ens explica que és "hacker" però que el seu marit i els seus fills ni s'ho pensen, i que escriurà un best-seller i tots es pensaran que té una imaginació desbordant. Una parella grava les 24 hores del seu dia a dia amb finalitats artístiques. I, per acabar, es mostra la desconnexió a través d'un panell d'informació del contestador automàtic." -- DCC

Descripció del recurs: 23 març 2020

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha