Realitats i ficcions del batxillerat d'arts escèniques : la dansa a l'Educació Secundària Postobligatòria : treball final / alumne: Maria Ferràndiz Tarruell

By: Material type: TextTextSeries: Producció pròpia (Institut del Teatre) ; 2017-2018Producer: Barcelona, 2018Description: 227 pàgines : il·lustrat, color + 1 CD-RImprès d'ordinadorContent type:
  • text
  • imatge fixa
Media type:
  • sense mediació
Carrier type:
  • volum
Subject(s): Summary: "Anàlisi de la realitat teoricopràctica del batxillerat d'arts escèniques a l'àrea metropolitana de Barcelona, a través d'un estudi de cas en tres centres educatius: l'Escola Pia de Nostra Senyora, l'Institut Baldiri Guilera i l'Institut Ferran Casablancas. Aquest projecte convida a reflexionar sobre el plantejament inicial d'aquesta modalitat e batxillerat, tenint en compte la normativa legal, la presència de les arts escèniques a les etapes educatives obligatòries prèvies i els diferents agents que hi intervenen, especialment en les competències relacionades amb la dansa." -- Resum pàgina 9
Holdings
Item type Current library Home library Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Fitxer informàtic Biblioteca Barcelona Biblioteca Barcelona BCN Magatzem Dossiers D 227-08 (Browse shelf(Opens below)) CD-R 1 Exclòs de préstec 1900078936
Inèdit Biblioteca Barcelona Biblioteca Barcelona BCN Magatzem Dossiers D 227-08 (Browse shelf(Opens below)) TREBALL FINAL 1 Exclòs de préstec 1900078937

Projecte de final de carrera del Conservatori Superior de Dansa, especialitat Pedagogia de la dansa, curs 2017-2018, tutores: Xènia Gumà i Mercè Mateu

El CD-R inclou les respostes del qüestionaris de professorat i alumnat en un document Excel

Bibliografia pàgines 199-206

"Anàlisi de la realitat teoricopràctica del batxillerat d'arts escèniques a l'àrea metropolitana de Barcelona, a través d'un estudi de cas en tres centres educatius: l'Escola Pia de Nostra Senyora, l'Institut Baldiri Guilera i l'Institut Ferran Casablancas. Aquest projecte convida a reflexionar sobre el plantejament inicial d'aquesta modalitat e batxillerat, tenint en compte la normativa legal, la presència de les arts escèniques a les etapes educatives obligatòries prèvies i els diferents agents que hi intervenen, especialment en les competències relacionades amb la dansa." -- Resum pàgina 9

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha