Normal view MARC view
  • Teatre postdramàtic

Entry Terme temàtic

Number of records used in: 12

001 - NÚMERO DE CONTROL

  • campo de control: 163979

003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL

  • campo de control: ES-BaIT

005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN

  • campo de control: 20240523121607.0

008 - DATOS DE LONGITUD FIJA

  • campo de control de longitud fija: 240522|| aca||babn | a|a d

040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN

  • Centro catalogador/agencia de origen: ES-BaIT

150 #4 - ENCABEZAMIENTO--TÉRMINO DE MATERIA

  • Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada: Teatre postdramàtic

450 ## - TRAZADO DE VÉASE--TÉRMINO DE MATERIA

  • Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada: Teatre posdramàtic

550 ## - TRAZADO VÉASE ADEMÁS--TÉRMINO DE MATERIA

  • Subcampo de control: g
  • Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada: Teatre
  • Subdivisión general: Estils i tendències

550 ## - TRAZADO VÉASE ADEMÁS--TÉRMINO DE MATERIA

  • Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada: Performance (Art)

550 ## - TRAZADO VÉASE ADEMÁS--TÉRMINO DE MATERIA

  • Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada: Teatre experimental

670 ## - FUENTE DE DATOS ENCONTRADOS

  • Enlace: https://www.enciclopedia.cat/gran-enciclopedia-catalana/teatre-postdramatic
  • Cita de la fuente: Enciclopèdia.cat, 22 maig 2024
  • Información encontrada: (Teatre postdramàtic. Expressió encunyada pel crític alemany Hans-Thies Lehmann per categoritzar un seguit de manifestacions escèniques sorgides entre els anys seixanta del segle XX i el tombant del mil·lenni. La característica principal del teatre postdramàtic és que el text deixa de ser un element preponderant del plantejament estètic per a englobar-se com un element més de l’entramat teatral. En el seu treball Postdramatisches Theater (1999), Lehmann feia una anàlisi de les tendències estètiques innovadores sorgides al final del segle XX, entenent-les en la seva diversitat, però observant-hi un denominador comú en la rellevància de la consciència performativa per sobre del tradicional predomini textual. El terme ha gaudit d’un gran èxit entre la crítica teatral posterior, alhora que ha estat molt discutit per la seva pertinència.)

Powered by Koha