El Gyrotonic com a eina d'ajuda en els bloquejos físics i emocionals de l'aprenentatge de la dansa clàssica. Estudi de cas /

Viaroli, Eva,

El Gyrotonic com a eina d'ajuda en els bloquejos físics i emocionals de l'aprenentatge de la dansa clàssica. Estudi de cas / Eva Viaroli - 155 pàgines - Imprès d'ordinador - Producció pròpia (Institut del Teatre) ; 2019-2020 . - Producció pròpia (Institut del Teatre) 2019-2020 .

Projecte de final de carrera del Conservatori Superior de Dansa, especialitat Pedagogia de la dansa, curs 2019-2020, tutors: Mercè Mateu i Sandra Marín

Bibliografia, webgrafia pàgines 115-118

"En aquest estudi de cas qualitatiu a partir de l'observació, s'analitza l'estat físic -cognitiu en l'execució/interpretació de la mecànica de la dansa clàssica d'una alumna. La intervenció s'ha centrat des del rimer moment en l'atenció/cura emocional i física, i en treure el màxim potencial de l'alumna, per al gaudi en la seva pràctica. El treball amb el gyrotonic ha estat vital com a instrument per connectar ment i cos, i aprofundir en la consciència corporal. D'aquesta manerea s'ha creat una memòria corporal que ha beneficiat el domini de la barra i del centre dins l'especialitat de la dansa clàssica." -- Introducció pàgines 11-16

2911153


Institut del Teatre (Barcelona, Catalunya). Conservatori Superior de Dansa --Tesis i dissertacions acadèmiques


Pedagogia de la dansa--Tesis i dissertacions acadèmiques
Tesis i dissertacions acadèmiques
Ballarins--Psicologia
Condició física
Gyrotonic
Dansa clàssica--Ensenyament
Ballarines--Psicologia

(043)37:79.07IT

Powered by Koha