Dramatització i aprenentatge /
Vilanova i Vila-Abadal, Maria
Dramatització i aprenentatge / Maria Vilanova i Vila-Abadal - Barcelona : Mediterrània, 2002 - 118 p. - Aula Maria Rúbies ; 2 . - Aula Maria Rúbies ; 2 .
Bibliografia p. 109-118
"En tots els estadis de la vida la dramatització esdevé una eina important per a l'adquisició no solament de nous coneixements , sinó taḿbe dels continguts inherents a tot procés educatiu. La dramatització fomenta totes les habilitats lingüístiques-molt especialment les habilitats interactives(conversar i comunicar-se)- que tenen cura de la pronunciació, l'entonació, el missatge que es vol transmetre, fer entendre i entendre els altres de manera significativa. Per això , la dramatització és un recurs metodològic molt adient en l'ensenyament i en l'aprenentatge, principalment d'una llengua-ja sigui la materna o la segona o estrangera-, i també de qualsevol altra matèria en la qual necessitem la llengua per comunicar-nos. Les finalitats principals d'aquesta obra són, per una banda, mostrar com incideix la dramatització o drama en qualsevol àrea de coneixement i com contribueix a fer més significatiu el procés d'aprenentatge que s'esdevé i, per altra banda, presentar una proposta didàctica emprant tècniques dramàtiques en les estratègies metodològiques que s'apliquen a l'aula". -- Contracoberta
8483343428
2904867
Improvisació (Art dramàtic)--Infants--Exercicis
Teatre en l'ensenyament--Exercicis
Teatre en l'ensenyament--Ensenyament primari
Teatre en l'ensenyament--Ensenyament secundari
792.077 371.383.1
Dramatització i aprenentatge / Maria Vilanova i Vila-Abadal - Barcelona : Mediterrània, 2002 - 118 p. - Aula Maria Rúbies ; 2 . - Aula Maria Rúbies ; 2 .
Bibliografia p. 109-118
"En tots els estadis de la vida la dramatització esdevé una eina important per a l'adquisició no solament de nous coneixements , sinó taḿbe dels continguts inherents a tot procés educatiu. La dramatització fomenta totes les habilitats lingüístiques-molt especialment les habilitats interactives(conversar i comunicar-se)- que tenen cura de la pronunciació, l'entonació, el missatge que es vol transmetre, fer entendre i entendre els altres de manera significativa. Per això , la dramatització és un recurs metodològic molt adient en l'ensenyament i en l'aprenentatge, principalment d'una llengua-ja sigui la materna o la segona o estrangera-, i també de qualsevol altra matèria en la qual necessitem la llengua per comunicar-nos. Les finalitats principals d'aquesta obra són, per una banda, mostrar com incideix la dramatització o drama en qualsevol àrea de coneixement i com contribueix a fer més significatiu el procés d'aprenentatge que s'esdevé i, per altra banda, presentar una proposta didàctica emprant tècniques dramàtiques en les estratègies metodològiques que s'apliquen a l'aula". -- Contracoberta
8483343428
2904867
Improvisació (Art dramàtic)--Infants--Exercicis
Teatre en l'ensenyament--Exercicis
Teatre en l'ensenyament--Ensenyament primari
Teatre en l'ensenyament--Ensenyament secundari
792.077 371.383.1