000 | 02107nam a2200361 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 991060895166906706 | ||
003 | ES-BaIT | ||
005 | 20250410095406.0 | ||
008 | 221213e202211 spc|||| |||| 0|0 d cat| | ||
015 |
_aLL2022 _2bnc |
||
017 |
_aDL B 20104-2022 _bBiblioteca de Catalunya |
||
020 | _a9788412531275 | ||
040 |
_aES-BaBC _bcat _erda _cES-BaBC |
||
080 | _a849.9-2"20" | ||
080 |
_a821.134.1-2 _x“20” _22004 |
||
100 | 1 |
_aJoanmiquel Pla, Ferran, _d1975- _eautor _926907 |
|
245 | 1 | 0 |
_aSamurai / _cFerran Joanmiquel Pla |
250 | _a1a edició | ||
264 | 1 |
_aTerrassa (Barcelona) : _bOmniaBooks, _cnovembre de 2022 |
|
300 |
_a79 pàgines ; _c22 cm |
||
336 |
_atext _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_asense mediació _bn _2rdamedia |
||
338 |
_avolum _bnc _2rdacarrier |
||
500 | _aP1: H1 | ||
500 | _a"Aquesta obra s'estrena el dia 26 de novembre de 2022 a la Sala La Mercantil de Balaguer" -- pàgina 5 | ||
520 | _a"En Jorge és un professor de secundària que arrossega un passat fosc i dolorós. Arriba a un nou centre per fer una substitució. Ha de donar classes d’Educació Visual i Plàstica a un grup de tercer que no genera unes expectatives gaire positives. Només de començar, en Jorge deixa clar que té una manera poc convencional de donar les seves classes, cosa que li comporta una sèrie de diferències amb l’equip directiu del centre. L’ambient de l’institut està carregat. En Jorge detecta les escletxes i les aprofita per fer que els seus companys i companyes es qüestionin sobre la seva pròpia feina. No ho pot evitar, l’ombra del seu dolor personal esquitxa tot el que té al seu voltant i comença a projectar-se perillosament sobre un dels seus alumnes. Enmig de tot plegat, l’institut esclata: passa allò que era inimaginable." -- Contracoberta | ||
586 | 8 | _a2n Premi Àngels Poch de Teatre d'Òmnium Cultural Terrassa, 2022 | |
650 | 0 |
_aEducació secundària _vTextos dramàtics _9165153 |
|
650 | 4 |
_aProfessors d'educació secundària _xTextos dramàtics _9149036 |
|
908 |
_aBC _aCDMAE |
||
940 | _aBC | ||
942 |
_2udc _c1 |
||
999 |
_c135864 _d135864 |