000 | 01591ndm a22002654i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 991061155473706706 | ||
003 | ES-BaIT | ||
005 | 20240708105705.0 | ||
008 | 240708quuuu1927xx sg|| -|||||||| |-zxx|c | ||
040 |
_aES-BaIT _bcat _erda _cES-BaIT |
||
245 | 0 | 0 | _aPoema de la noche |
264 | 0 | _c[anterior a 1927] | |
300 |
_a16 particel·les (16 fulls) ; _c31 cm |
||
336 |
_amúsica notada _bntm _2rdacontent |
||
337 |
_asense mediació _bn _2rdamedia |
||
338 |
_afull _bnb _2rdacarrier |
||
340 | _aParticel·les manuscrites per a violins 1r i 2n, viola, cel·lo, flauta, clarinet, oboè, fagot, trompetes 1a i 2a, trombons 1r i 3r, trompa, contrabaix, timbals i bateria | ||
500 | _aParticel·les de Conxita Panadès datades a partir de les dates que apareixen a les anotacions | ||
500 | _aHi ha una particel·la de violí 1r que sembla repetida on hi falta un compàs. Les particel·les tenen força anotacions amb llapis de procedència i origen divers. Al full del violí 1r "para Preludio al f. de la danza oriental". Altres full al darrera apareix "Mary Tacet", probablement per a indicar que no es tocava en el següent tema. En força fulls hi ha notes dels músics que en algun moment ho van tocar, també hi figuren noms de teatre i/o ciutats i dates. Per exemple "Teatro Esmeralda Santiago de Chile 1-6-928", "Teatro da Trinidade em Lisboa 5 maig 1927" o "Teatro Forero Lima 16 de abril de 1928" entre altres anotacions i algun dibuix | ||
650 | 0 | 0 |
_aValsos _vPartitures _980745 |
902 | _aPatrimoni | ||
908 | _aCDMAE | ||
940 | _aCDMAE | ||
942 |
_2udc _c9 |
||
999 |
_c135349 _d135349 |