000 01493nam a2200385 i 4500
001 vtls002911977
003 ES-BaIT
005 20211011084846.0
008 210305s2012 xxka b 001 0 eng c
010 _a2911977
020 _a9780199600496
_q(rústica)
020 _a019960049X
035 _ab75099615
039 9 _a202103051004
_balvarezrb
_c202103051004
_dalvarezrb
_y202103051003
_zalvarezrb
040 _aES-BaIT
_bcat
_erda
_cES-BaIT
080 _a371.4
080 _a371.3
245 0 0 _aNeuroscience in education :
_bthe good, the bad, and the ugly /
_cedited by Sergio Della Sala and Mike Anderson
250 _aFirst published
264 1 _aOxford ;
_aNew York :
_bOxford University Press,
_c2012
300 _axiv, 385 p. :
_bill. ;
_c25 cm.
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _asense mediació
_bn
_2rdamedia
338 _avolum
_bnc
_2rdacarrier
504 _aInclou referències bibliogràfiques i índex
650 7 _aAprenentatge
_xAspectes fisiològics
_2lemac
_9130528
650 7 _aNeurociència cognitiva
_2lemac
_965871
650 7 _aEducació
_xInvestigació
_2lemac
_956754
700 1 _aDella Sala, Sergio,
_eeditor literari
_9155288
700 1 _aAnderson, Mike,
_eeditor literari
_9155289
940 _aIT
949 _AVIRTUAITEM
_D10040
_G10040
_X1
_61900082070
_a37 NEU
_oDonatiu Keith Morino
998 _aVIRTUA
998 _aVTLSSORT0080*0200*0201*0350*0400*0800*0801*2450*2500*2640*3000*3360*3370*3380*5040*6500*6501*6502*7000*7001*9400*9992
999 _c130833
_d130833