000 01720ntm a22003974i 4500
001 vtls002910891
003 ES-BaIT
005 20211011082758.0
008 200713s1990 spc|||| -|||||0|| 0dcat|c
010 _a2910891
035 _ab74332259 
039 9 _y202007131606
_zsaezgc
040 _aES-Ba-IT
_bcat
_erda
_cES-BaIT
041 0 _acat
_bspa
_beng
080 _a001.8:792.075
100 1 _aPedreira, Ricard,
_eautor
_9117804
245 1 3 _aEl màrketing en la gestió de les arts de l'espectacle :
_bprojecte /
_cRicard Pedreira i Font
264 0 _aBarcelona,
_c1990
300 _a19 fulls
336 _atext
_2rdacontent
337 _asense mediació
_bn
_2rdamedia
338 _avolum
_bnc
_2rdacarrier
340 _aMecanoscrit
500 _aInclou aval d'Eduard Delgado i Clavera, director del Centre d'Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona, i el currículum de l'autor
500 _aProjecte d'investigació presentat al Premi Nacional Xavier Fàbregas de 1990
504 _aInclou referències bibliogràfiques
546 _aResum en castellà i anglès
593 _a10000
_b22194-N
_cRelligat en volum factici: R 22192-95 N. Signat per l'autor
650 0 4 _aMàrqueting d'espectacles
_xInvestigació
_9152645
650 4 _aArts de l'espectacle
_xInvestigació
_956260
940 _aIT
949 _AVIRTUAITEM
_D10000
_G10000
_X2
_61002219401
_a22194-N
_oAmb dades personals de l'autora sotmeses a protecció de dades
998 _aVIRTUA
998 _aVTLSSORT0080*0350*0400*0410*0800*1000*2450*2640*3000*3360*3370*3380*3400*5460*5000*5001*5040*6500*6501*9400*9991
999 _c129768
_d129768