000 02030nam a2200349 a 4500
001 vtls000121574
003 ES-BaIT
005 20240523121607.0
007 cr||||||||||||
008 100215s2007 spc|||||| |000 |cat|d
010 _a121574
035 _ab40626040
039 9 _a202104201132
_bsaezgc
_c201405271004
_dsaezgc
_c201403080643
_dVLOAD
_c201303100009
_dVLOAD
080 _a371.383(0.034)
080 _a792.077
100 1 _aBelvis Pons, Esther
_9105009
245 1 3 _aLa Dimensió educativa del teatre
_h[Recurs electrònic] /
_cEsther Belvis Pons ; director: Xavier Úcar
260 _aBellaterra :
_bUniversitat Autònoma de Barcelona,
_c2008
500 _aDades electròniques textuals, consultable des del RECERCAT
500 _aTítol obtingut de la portada digitalitzada
500 _aTitulació: Doctorat en Arts Escèniques
502 _aTreball de recerca - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Filosofia i Lletres, Departament de Filologia Catalana, 2008
520 3 _aAquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa
650 0 4 _aTeatre en l'ensenyament
_957880
650 0 4 _aTeatre pedagògic
_957924
650 0 0 _aTeatre postdramàtic
_9163979
655 4 _aTesis i dissertacions eletròniques
_9105010
740 0 _aRECERCAT
856 4 0 _zAccés lliure (Recercat)
_uhttp://hdl.handle.net/2072/10074
940 _aUAB
942 _cDIGITAL
_2udc
999 _c109081
_d109081