000 | 02030nam a2200349 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | vtls000121574 | ||
003 | ES-BaIT | ||
005 | 20240523121607.0 | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 100215s2007 spc|||||| |000 |cat|d | ||
010 | _a121574 | ||
035 | _ab40626040 | ||
039 | 9 |
_a202104201132 _bsaezgc _c201405271004 _dsaezgc _c201403080643 _dVLOAD _c201303100009 _dVLOAD |
|
080 | _a371.383(0.034) | ||
080 | _a792.077 | ||
100 | 1 |
_aBelvis Pons, Esther _9105009 |
|
245 | 1 | 3 |
_aLa Dimensió educativa del teatre _h[Recurs electrònic] / _cEsther Belvis Pons ; director: Xavier Úcar |
260 |
_aBellaterra : _bUniversitat Autònoma de Barcelona, _c2008 |
||
500 | _aDades electròniques textuals, consultable des del RECERCAT | ||
500 | _aTítol obtingut de la portada digitalitzada | ||
500 | _aTitulació: Doctorat en Arts Escèniques | ||
502 | _aTreball de recerca - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Filosofia i Lletres, Departament de Filologia Catalana, 2008 | ||
520 | 3 | _aAquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa | |
650 | 0 | 4 |
_aTeatre en l'ensenyament _957880 |
650 | 0 | 4 |
_aTeatre pedagògic _957924 |
650 | 0 | 0 |
_aTeatre postdramàtic _9163979 |
655 | 4 |
_aTesis i dissertacions eletròniques _9105010 |
|
740 | 0 | _aRECERCAT | |
856 | 4 | 0 |
_zAccés lliure (Recercat) _uhttp://hdl.handle.net/2072/10074 |
940 | _aUAB | ||
942 |
_cDIGITAL _2udc |
||
999 |
_c109081 _d109081 |